ÄLSKAAA

Träningen var inte alls så jobbig som jag trodde att den skulle vara. Dock var jag ju inte med ute i spåret. Det var mest spel och övningar. Sista 30 minuterna var det fys. Vilket jag klarade bra=) När jag skulle ta emot ett långt lyft, så sprang jag bakåt och ramlade.. Hahah.
Känns så skönt att träningen är igång igen, det kändes faktist riktigt bra när jag var på planen. Gud, jag älskar att spela badminton. Haha fan vad jag låter som en nörd, men det är faktist askul och framför allt när man inte har spelat på ett par veckor! Och alla ni som säger att det bara är att slå på en boll, ni tror fel! Badminton är så mycket mer än att stå stilla, lyfta på armen och slå till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0