Tjenaaa

Hej på er! Sitter och väntar på att mitt hår ska bli färdigt, jag håller på att slinga det! Ljusa slingor. Få se hur resultatet blir. Igår var jag på bilbingo, vann nästan 1000 kr.......

Och jag håller på att bli sjuk.. Jag har skitont i halsen och lite ont i huvudet.. Känns som att ögonen hänger på mig. Hoppas att jag blir frisk och kry snart!:)
Igår firade jag Emelie, jag och Isabelle köpte ett par trosor och nån hudkräm till henne.. När hon hade öppnat paketen så var det visst en kräm för killar, efter dom har rakat sig.. hahha. Jag fick paket av Emelie, underkläder! Skitsnygga!! Tack gumman!


Haha jag förra sommaren, lite fjortis man var............. LIte foundation på läpparna.... Hhaha

Kommentarer
Postat av: hemligt

åhh fjortis<333

2009-08-04 @ 00:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0