Torsdag

Hejsanhoppsan! Nu slutade min lektion precis. Sitter här med Rebecca och Jessica, snart ska vi kila iväg bort till idrotten. Det är badminton turnering. Idag har vi haft rapport skrivning, och jag har kommit en bra bit faktist! Så det känns super! Imorgon har vi matte prov, det kommar gå bra känns det som.

Mitt horoskop för idag. (Kräftan)

Tur
Din tur med spel är idag måttlig och om du prövar att spela med pengar kommer du varken gå riktigt glad eller riktigt besviken från spelbordet.

Hälsa
Visst väder får dig att känna dig nere.
Du är ett ljusets barn och tycker om sol och värme.

Ekonomi
Du bör absolut lägga en peng i en välgörenhetsbössa när tillfälle ges idag.
Du kommer att må bra efteråt.

Arbete
Du kan känna för att dra dig undan när vissa mindre roliga uppgifter kommer upp idag.
Det finns en risk att de hamnar på ditt bord ändå.

Kärlek
Du kanske står vid ett vägskäl och väljer mellan att bli tillsammans med en person eller inte.
Följ ditt hjärta och tänk på att inte skada någon.

Relationer
Du ser ut att få bekymmer med en vän som tenderar att skryta väl mycket.
Du retar dig på vännens överlägsna attityd.

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack för din fråga i frågestunden! Nu har jag svarat på alla frågor, och skrivit ett inlägg där jag ger bort 2 stycken designer till 2 stycken av er som frågade en fråga. I morgon så drar jag en vinnare :)

2009-03-26 @ 19:12:40
URL: http://malinsofiacalmebring.blogg.se/
Postat av: Athena

kollade just väduren i metro hehe ;)

2009-03-26 @ 19:17:46
URL: http://athenaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0