21:12

Hej på er! Provet vi hade idag gick bättre än förväntat faktist:) Hoppas det gick bra,  eftersom det blir slutbetyget i historia=)
Idag var den sista badminton träningen, sorg.. Fast jag ska gå på sommarträning=) I helgen befinner jag mig upe på öbacka, det är sista badminton tävlingen för den delen med. För första och sista gången ska jag få spela i min åldersgrupp! Känns rätt skönt, har alltid fått spelat i U17 eftersom jag har spelat dubbel med Ylva som är U17.
Nej, nu ska jag kolla igenom alla blogginlägg:)
Glöm inte att lägga till mig på bloglovin!

xoxo

Kommentarer
Postat av: fanny backman *

det var så lite så :) Jo edet är väl okej med mig, med dig då ? :)

2009-05-14 @ 21:42:13
URL: http://faannybackman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0