19.10.09

Var ledig idag, så fick lite sovmorgon. Det var verkligen skönt. Dock har jag haft sovmorgon i en veckas tid, har ju varit sjuk. Men imorgon, då ska jag till skolan! Känns som att jag har missat en hel del..
Men iaf, när jag hade gjort iordning mig åkte jag till skolan, hämtade all SO. Sedan åkte jag vidare till Isabella, där jag var ett tag. Runt 1 åkte Jag, Isabella och Jessica och hämtade upp Elin, sedan vidare till Isabellas Farmor. Där vi fikade och pluggade.
Åkte hem runt 4, käkade middag sedan drog jag till Petra. Där jag fördrev min Måndag kväll. Vi pratade och drack Smoothie. Det börjar bli mer en vana att vi dricker/äter det.
Men som jag har sagt, Allt som är nyttigt- ÄR GOTT
(försöker intala mig själv det iaf..)
Sen vill jag tacka för alla varma kommentarer!!
Men nu: DUSCHA  sen ska jag lägga mig i sängen, läsa igenom SO:n sedan S-O-V-A som är S-K-Ö-N-T!!

Kommentarer
Postat av: emma

sv: helt okej, har mest meckat med min fotobok och nu ska jag in till stan. sjdå?:)

2009-10-20 @ 16:22:20
URL: http://eemz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0