:D

Kvällen tillbringades med Petra hemma hos Maria. Vi sydde klännigar, eller vi kan jag inte direkt säga. Dom sydde, jag kollade på. Senare blev det idol tittning, haha jag följer inget tv pogram (stavning???) men jag ska börja följa idol hehehe, det är så sjukt bra!! Förstår mig inte på folk som vågar gå fram inför juryn och sjunga så falskt! Haha, lite roligt ju. Men sen finns dom där som är så grymt bra också! Kvällens bästa för mig var nog den där unga killen som spelade gitarr, underbar röst hade han! AJAAA TJARRÅÅÅ

Kommentarer
Postat av: Linnéa ♥Princessbling♥

Du, jag tror inte att jag vill ha någon ny design ändå.

Puss

2009-09-16 @ 16:56:49
URL: http://princessbling.blogg.se/
Postat av: Izza

åh tack gud att du har kvar din blogg! jag har samma problem som du hade.. HELA MIN MENY ligger längst ner på bloggen! hur fixa du det? snälla snälla snälla svara på mailen, gud jag ber dig! :)

2009-09-16 @ 20:48:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0